Известие

Collapse
No announcement yet.

Актуалните цени на 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
    Изтрилили са показателитe в централата, не Бобо, ами и Аллах не може да ти каже на колко километра е. Личен опит
    За бензиновите коли и алах може да ти каже на колко са на дизелите ги барничкат НО поне се разбира дали са барничкани
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
      Такова животно нема.
      Е как да нема като два дена прекарах около нея с мисълта какво да правя с мойта 166-ца, че да не се окажа пак с три коли!
      Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
      Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
      "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
      When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        За бензиновите коли и алах може да ти каже на колко са на дизелите ги барничкат НО поне се разбира дали са барничкани
        На моята можеш ли да ми кажеш реалните....?
        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
          На моята можеш ли да ми кажеш реалните....?
          Оо да и даже на твоята немогат да ги барникат
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #35
            Колеги, някой гледал ли е този екземпляр, какви са ви впечатленията?
            http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...807&f1=details[/QUOTE]

            Този екземпляр е много отдавна на пазара. Ако беше добър щеше да се продаде веднага. Аз я гледах - свален акумулатор, спаднали гуми ... Не светят индикациите за мигачите на таблото, липсва въздуховода на шофьорската врата. Мотора ми се видя добър, оса е, форсира се много пъргаво. Продавача обаче не сваля от цената, което е абсурдно ...
            Last edited by Partyзанин; d.m.y г., 20:52. Основание: включване в цитат

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Partyзанин Покажи съобщение
              Колеги, някой гледал ли е този екземпляр, какви са ви впечатленията?
              http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...807&f1=details
              Този екземпляр е много отдавна на пазара. Ако беше добър щеше да се продаде веднага. Аз я гледах - свален акумулатор, спаднали гуми ... Не светят индикациите за мигачите на таблото, липсва въздуховода на шофьорската врата. Мотора ми се видя добър, оса е, форсира се много пъргаво. Продавача обаче не сваля от цената, което е абсурдно ...[/QUOTE]

              Благодаря за информацията, аз мислех да я гледам.
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #37
                И аз благодаря за мнението. Явно е една кола, която стоя доста време в мобилето, просто са й сложили нови снимки :о))

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Partyзанин Покажи съобщение
                  Колеги, някой гледал ли е този екземпляр, какви са ви впечатленията?
                  http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...807&f1=details
                  Този екземпляр е много отдавна на пазара. Ако беше добър щеше да се продаде веднага. Аз я гледах - свален акумулатор, спаднали гуми ... Не светят индикациите за мигачите на таблото, липсва въздуховода на шофьорската врата. Мотора ми се видя добър, оса е, форсира се много пъргаво. Продавача обаче не сваля от цената, което е абсурдно ...[/QUOTE]

                  Тази я гледах преди да си купя моята - преди 7 месеца. Добре е измита но е грешна като данъчна декларация - половината табло не работи, лъжат че имала gps и changer - тя няма дупки в багажника за такива неща... и едно самочувствие на продавача - аман от такива търгаши. Като лъже поне да се научи за да не става за смях.
                  Возя се с 159 1.9 JTDm 150
                  Първата алфа любов: 166 2.4 JTD '99 - EX

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от kpmaster Покажи съобщение
                    Тази я гледах преди да си купя моята - преди 7 месеца.
                    Мерси за инфото колега. Гледам явно си доволен от тази която си взел - чисто информативно да попитам на каква цена я купи? може и на лична. Мерси.

                    Comment


                    • #40
                      Здрасти,

                      гледам си от Пловдив - от село Труд я взех моята на 15 септември миналата година за 4000лв (човека бързаше с продажбата - разбрах защо в последствие ) и след това сложих още 6 в нея))) и сега може да се каже 4е е кукличка да чукна на дърво има още малко неща но ще зачакат Актуалните цени гледам са около 5500 за дизел 98-2001. Има много, които са пазени та пазени и си заслужават 7 или повече даже, но всичко е личен избор - дали искаш да си сигурен, че е правена като го направиш сам или искаш да се качиш директно и никакви майстори
                      Возя се с 159 1.9 JTDm 150
                      Първата алфа любов: 166 2.4 JTD '99 - EX

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от kpmaster Покажи съобщение
                        Има много, които са пазени та пазени и си заслужават 7 или повече даже, но всичко е личен избор - дали искаш да си сигурен, че е правена като го направиш сам или искаш да се качиш директно и никакви майстори
                        Хм, то ако може да се качиш директно и никакви майстори за 5500 веднага отивам и се качвам...
                        Иначе по празниците мисля да огледам из пловдивската околия какво се намира пък ще видим после.....

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Partyзанин Покажи съобщение
                          Колеги, моля да имате предвид, че в германия алфа 166 на реални 100 000 км. струва 5000 евро. Наивно е очакването да се сдобиете с добър автомобил за 5000 лв. Обикалях за 166 - ца няколко месеца и се нагледах на таралясници. Не съм разбирач, обаче протрита кожа да волана и ск.лост се постига с не по - малко от 300 000 км. А дизел на 300 000 не пожелавам никому.
                          Бря,че моята като е на 380 000 км и я карам вече една година и успях да и навъртя 20 000км ,от Германия я докарах че и до Атина ходих,какво да кажа.За скорост съм я пробвал, с пет човека и багажник пълен до горе, вдигнах 220 км ама за повече не ми стискаше, някак си много тихо и нервно беше в купето .Не знам още колко ще ме изкара тази кола но трябва да ви споделя че такъв снаряд до сега не съм карал,но повечето колеги във форума си знаят за какво става на въпрос.И още нещо в момента е с масло Adjip sint common rail 5W40 и не го пипа,а сега де.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                            Бря,че моята като е на 380 000 км и я карам вече една година и успях да и навъртя 20 000км ,от Германия я докарах че и до Атина ходих,какво да кажа.За скорост съм я пробвал, с пет човека и багажник пълен до горе, вдигнах 220 км ама за повече не ми стискаше, някак си много тихо и нервно беше в купето .Не знам още колко ще ме изкара тази кола но трябва да ви споделя че такъв снаряд до сега не съм карал,но повечето колеги във форума си знаят за какво става на въпрос.И още нещо в момента е с масло Adjip sint common rail 5W40 и не го пипа,а сега де.
                            Ама твоята си я купил на 380 000 км и знаеш че е на толкова. И по салона ти почти не личи износване. Тая кола щеше тук да се продава като ексклузивна оферта на 80 000 реални илометра .
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • #44
                              Той колегата партизанин явно е покарал доста коли от 0 до 300 000 км и знае точно колко ще се изтрие волана и ск. лост
                              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Jim Покажи съобщение
                                Привет на форума!
                                Аз съм нов :о) Мисля да си взимам кола и от известно време 166-цата много ми е легнала на сърцето... В момента се опитвам да се ориентирам в цените, че явно пазара не е както беше преди една година... Проетох из форума - някой разправя как за 2 г. сменил само жило на ръчната, друг за 2 г. вкарал 7-8000 лв за какво ли не..... та в общи линии не ми стана много ясно...

                                Насочил съм се към дизел (обичам да дърпа без да ръчкам много-много), нямам претенции за много екстри, кожи-можи и т.н. Ще я карам предимно уикендите на извънградско, т.е. около 10-15 хил. километра годишно. Според вас за едно 5500-6000 лв. може ли да се вземе днес прилична 166, която да не изисква повече от 1000-1500 лв. годишно за ремонти?
                                само да знаеш, че дизелите в германия и италия плащат супер данък и поради тази причина въртят по 30 - 40 000 км на година , сам си прави сметките

                                Comment

                                Working...
                                X